merhaba arkadaşlar
ben bu soru üzerinde ikilem yaşıyorum. belki siz de yaşıyorsunuz. aşk mı iş mi yani aşk mı siteleriniz mi .)
site mi aşk mı .)
72
●4.570
- 30-06-2005, 23:25:56+1 diyip ekleme yapıyım yaşadığım sorunlardan en buyukleri pc başındayken telefonla konuşurken(surekli telefonla konuşuyoduk ama ben pc başına geçince) onunla ilgilenmemem..source adlı üyeden alıntı:
ama şu kafamla sorarsan
İŞ İŞ İŞ İŞ
yaş daha küçük bi 25-26 yı bulalım o zaman AŞK AŞK AŞK deriz
5-6 sene sonra ne olur bilemem .... ama şimdi iş iş iş iş iş iş
- 01-07-2005, 01:27:45Üyeliği durdurulduevet bu daha güzel oldu.. tek noktaya saplanıp diğer güzelliklerden mahrum olmamak gerekir insana .. o ayarlamayı yapabilmek önemli..
5-6 sene sonra ne olur bilemem .... ama şimdi iş iş iş iş iş iş