• 30-06-2005, 22:24:55
    #1
    merhaba arkadaşlar

    ben bu soru üzerinde ikilem yaşıyorum. belki siz de yaşıyorsunuz. aşk mı iş mi yani aşk mı siteleriniz mi .)
  • 30-06-2005, 23:11:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    site a$ki
  • 30-06-2005, 23:13:22
    #3
    ya şimdi aşk dersek, site yapamıyoruz, ya da siteyle ilgilenemiyoruz. site dersek arkadaş çıldırma moduna girebiliyo .) karışık durumlar tabi.
  • 30-06-2005, 23:14:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aşk tabiki aşk anlayışına görfe değişir çok kızla çıktım 1 tanesine aşık oldum mesela. onun geri döneceğini bilsem bugün bırakırrım
  • 30-06-2005, 23:25:56
    #5
    source adlı üyeden alıntı:
    aşk tabiki aşk anlayışına görfe değişir çok kızla çıktım 1 tanesine aşık oldum mesela. onun geri döneceğini bilsem bugün bırakırrım
    +1 diyip ekleme yapıyım yaşadığım sorunlardan en buyukleri pc başındayken telefonla konuşurken(surekli telefonla konuşuyoduk ama ben pc başına geçince) onunla ilgilenmemem..
    ama şu kafamla sorarsan

    İŞ İŞ İŞ İŞ
    yaş daha küçük bi 25-26 yı bulalım o zaman AŞK AŞK AŞK deriz 5-6 sene sonra ne olur bilemem .... ama şimdi iş iş iş iş iş iş
  • 01-07-2005, 01:22:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kıyaslamaya gerek bile yok !
  • 01-07-2005, 01:24:00
    #7
    Misafir
    ben ikisini de bir arada yürütüyorum

    ama aşk daha ağarlıklı üstelik 1 kişiyi tanıdıktan sonra buna karar verdim
  • 01-07-2005, 01:27:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    evet bu daha güzel oldu.. tek noktaya saplanıp diğer güzelliklerden mahrum olmamak gerekir insana .. o ayarlamayı yapabilmek önemli..
  • 01-07-2005, 01:30:23
    #9
    o bir kişiyi bulşunca bende öyle düşünüyodum da artık iş (nede olsa elde yok diğeri