Bir ayakkabıcıya gelen müşteri 35 YTL ye ayakkabı satın alır. 50 YTL verir.
Bozuk parası olmayan satıcı komşu dükkandan parasını bozdurur. Müşteriye 15
YTL para üstü verir. Bir süre sonra komşu dükkandaki adam paranın sahte
olduğunu söyleyerek gelir. Başka bir 50 YTL alır ayakkabıcıdan..
Ayakkabıcının zararı nedir?
Not: Ayakkabının karını hesaplamıyoruz, değerini 35 YTL olarak alıyoruz.
Cevabı cumaya verilecektir.
lütfen çözümlerinizi anlatarak açıklayınız.
İlginç bir soru
91
●5.381
- 19-04-2006, 20:46:57Üyeliği durduruldu