işte aynı uyuz insan devam ediyo nerden biliyon olm sen onlar cc ile aldıgımı tanıman bilmen beni radmine seni kaç kere şikayet ettim radmin senin kaç tane uyuzu mesajını sildi onlarıda yaz buraya
sadece whois bilgilerine bakarak bana iftira atan bi adamsın sen
bulaşık olmasaydın banlanmazdın
neymiş uyarı bile almamışım yalanını yesinler bende senin gibi 1 ay banlandım
ayırca küfüt etmedim demişsin yalanın burdada belli ramine ettigin küfürleri tek tek gösterdim
bi adamın her mesajından sonra forumda kavga çıkıyosa o adam banlanmayı hak etmiştir zaten
MrManson'dan
24
●2.092
- 21-04-2006, 21:20:42Üyeliği durdurulduMrManson'dan:
Hostcu ;
eğer ben onları cc ile aldıysam şerefsizim diyebilir misin?
Radmin denen kişiye tek bir küfür ettim mi? erkeksen gösterirsin , gösteremezsen erkekliğine tüküreyim
Ana bacı sövdün burada senin banını açmış. Ben anana bacına küfür ettim mi ?
Bir şey söylemiyorum bu forumu bu zihniyette yönetenlere
yazık , gerçekten çok yazık.. - 22-04-2006, 10:48:15Üyeliği durdurulduradmine ne diye küfür edicen onu anlamıyom
forumda bütün mesajlarını biz gözden geçir he mesajından sonra birileri sana küfür ediyo kavga çıkıyo huzur kaçıyo araştır bak istersen
ayrıca o domainler cc ile falan almadım hem nasıl aldıgım senide ilgilendirmez sorumlulugu bana aittir....
ettigin küfürleri gösterim radmine hiç burda bana şov yapma