• 17-04-2006, 21:49:46
    #10
    abi ne bu yaaa. Google msn yapsada onu kullansak. Çok sıkıldım bundan sürekli girmioo
  • 17-04-2006, 21:58:42
    #11
    mavicin adlı üyeden alıntı:
    abi ne bu yaaa. Google msn yapsada onu kullansak. Çok sıkıldım bundan sürekli girmioo
    bknz gtalk
  • 17-04-2006, 22:01:32
    #12
    Misafir
    yok ya google talk daha 1 yıl geliştirilmesi lazım.en az.
  • 17-04-2006, 22:03:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Google ı hertürlü desteklerim her konuda arkasındayım
    Bu arada online oldum nihayet