MSN Bağlanamayan? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Bağlanamayan?
12
●
865
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
MSN Bağlanamayan?
1
2
17-04-2006, 21:49:46
#10
mavicin
abi ne bu yaaa. Google msn yapsada onu kullansak. Çok sıkıldım bundan sürekli girmioo
17-04-2006, 21:58:42
#11
MoNaRcH
mavicin adlı üyeden alıntı:
abi ne bu yaaa. Google msn yapsada onu kullansak. Çok sıkıldım bundan sürekli girmioo
bknz gtalk
17-04-2006, 22:01:32
#12
Labidu
Misafir
yok ya google talk daha 1 yıl geliştirilmesi lazım.en az.
17-04-2006, 22:03:21
#13
dursunbaba
Üyeliği durduruldu
Google ı hertürlü desteklerim her konuda arkasındayım
Bu arada online oldum nihayet
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler