Yazık Yazık.. Nereye gidiyoruz artık.. Bir hayvan sever ve kedi sahibi olarak bunları bir yakalasam varya... Adi şerefsizler ne istediniz be küçücük yavrulardan. Söylemek istediğim o kadar şey var ki bu haysiyetsiz şerefsizlere söylersem r10dan banlanırım.. Ah ah karşıma hayvana zarar verirken biri çıkmıyor ki kafasını gözünü patlatayım...
Şöyle doğru düzgün bir yasa çıkmıyor ki hayvanlara saldırı da bulunan şerefsizler için...
Acaba kim hayvan ?
69
●4.815
- 22-06-2010, 17:29:48Bunu yapan büyük ihtimalle biyolojik olarak akıl sağlığı yerinde olmayan biridir. Normal bir insan bir kedinin gözlerini yerinden çıkartmaz.
- 22-06-2010, 17:31:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ülkede insanımın değeri yok ki hayvankcıkların değeri olsun.Cok yazık.
- 28-06-2010, 11:27:22Gariplerim..
Eğer bir insan yaptıysa bunu; Allâh'ım çektirdiği acıyı o yavrulara yaptığını ona da nasip eylesin; ona da yaşatsın ama, çalılıklarda dolaşıyor deniliyor haber kısmında. Çalılıklara takılmış ve göz delinmiş kedi de kurtulma amacıyla sağ - sol yapmış olabilir o an için..