Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yazık Yazık.. Nereye gidiyoruz artık.. Bir hayvan sever ve kedi sahibi olarak bunları bir yakalasam varya... Adi şerefsizler ne istediniz be küçücük yavrulardan. Söylemek istediğim o kadar şey var ki bu haysiyetsiz şerefsizlere söylersem r10dan banlanırım.. Ah ah karşıma hayvana zarar verirken biri çıkmıyor ki kafasını gözünü patlatayım...
Şöyle doğru düzgün bir yasa çıkmıyor ki hayvanlara saldırı da bulunan şerefsizler için...