• 09-07-2007, 11:13:10
    #10
    Bir sorun var gibi geldi bana puanlar çok düşük + başarı puanı diyorlardı ondanda eser yok gibi
  • 09-07-2007, 12:22:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HyperText adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye Son sanırım oks değil mi ?
    Biz boşunamı çektik onca sıkıntıyı peki.

    O sınavında, o sınavı yaptıran güçlerinde allah belasını versin aha bu kadar açık konuşuyorum
  • 11-07-2007, 02:33:04
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ogalican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz boşunamı çektik onca sıkıntıyı peki.

    O sınavında, o sınavı yaptıran güçlerinde allah belasını versin aha bu kadar açık konuşuyorum
    söylenecek söz yok başka...

    aynen öyle seneye oks son
  • 11-07-2007, 02:39:20
    #13
    ayıp yaw.. çocuklar o kadar çalışsın didinsin sen seneye sonde.. o gençler kobay mı peki? sınava gir kafa patlat..yeni nesil gelsin pat istediği liseye girsin..

    o zaman öss yide kaldırın..

    duy sesimi cem uzan