• 04-07-2007, 10:40:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Terdütte Gerek yok sadece Whois sub domainine Bastık. : )

    ama İstenilse ordaki butun domainleri isteyen kendi adına geçirebilir benimde 87 tane domaininim var
  • 04-07-2007, 10:47:34
    #20
    Aradan 12 saatten fazla bir zaman geçmiş ve hala düzeltmemişler.
    höh diyorum ancak bunlara.
  • 04-07-2007, 10:47:55
    #21
    Lisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescilin koyduğu index'ten iş ahlakları belli oluyor. Vallahi domain falan barındırmam orada.Uzatma zamanları gelince doğru goddady
    aynen katılıyorum
    alma benim ahımı ......
    adamlar benim domaini başkasına veriyo arayıp sorunca adam dalga geçer gibi gülüyo
  • 04-07-2007, 15:57:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Domainlere Bişey Olmaz , Host'u İsimtescilde Olanlara Olur Hack Olayı Olursa . İsteyene Host a Açarım
  • 04-07-2007, 16:35:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    jwhois sürüm 3.2.3,
    Copyright (C) 1999-2005 Free Software Foundation, Inc.
    Bu, HİÇ BİR GARANTİ İÇERMEYEN bir serbest yazılımdır; GNU Genel Kamu Lisansı
    koşulları altında yeniden dağıtabilirsiniz.

    Kullanım: jwhois [SEÇENEKLER] [SORGU]
    --version yama seviyesi ve sürüm numarasını gösterir
    --help bu yardımı gösterir
    -v, --verbose detaylı hata bilgisi verir
    -c DOSYA, --config=DOSYA ayar dosyası olarak DOSYA'yı kullanır
    -h MAK, --host=MAK özellikle MAK makinasını sorgular
    -n, --no-redirect içerik yönlendirmesini etkisizleştirir
    -s, --no-whoisservers whois-servers.net servis desteğini etkisizleştirir
    -a, --raw sorgunun tekrar biçemlenmesini etkisizleştirir
    -i, --display-redirections tekrar yönlendirmeleri gizlemek yerine gösterir
    -p PORT, --port=PORT PORT numarasını kullanır (MAK ile birlikte)
    -r, --rwhois rwhois sorgusuna zorlar
    --rwhois-display=EKRAN rwhois sorgularında ekran seçeneklerini ayarlar
    --rwhois-limit=SINIR verilecek cevap sayısını sınırlar
    -f, --force-lookup girdi arabellekte olsa bile tekrar sorgular
    -d, --disable-cache ara bellek fonksiyonlarını etkisizleştirir


    Yazılım hatalarını adresine
    çeviri hatalarını adresine gönderin.
    o ne ya kullanım kılavuzunumu koydular şimdide
  • 04-07-2007, 17:03:18
    #24


    Adamlar Akıl Almış harbi
  • 04-07-2007, 17:19:39
    #25
    ehuhe bu teleşla kullanım kılavuzu koymuşlar
  • 05-07-2007, 00:32:32
    #26
    Default burayı Kim hacklemiş şimdi :S
  • 05-07-2007, 00:48:06
    #27
    itibar + güven kaybetti isimtescil sanırım