Arkadaşlar Terdütte Gerek yok sadece Whois sub domainine Bastık. : )
ama İstenilse ordaki butun domainleri isteyen kendi adına geçirebilir benimde 87 tane domaininim var
İsimtesciL
33
●4.156
- 04-07-2007, 10:47:55aynen katılıyorumLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alma benim ahımı ......
adamlar benim domaini başkasına veriyo arayıp sorunca adam dalga geçer gibi gülüyo

