yemek yapacak kimse yok.
bakkala gidip ekmek mekmek almaya üşeniyorsunuz.
en sevdiğini antep lahmacunu yapan lokantanın numarasını bulamıyorsunuz.
118 den numarasını öğrenmeye de üşeniyorsunuz
dolapta super fresh pizza kalmamış.
ve çok açısınız..
ne yapsam acep