• 01-02-2006, 18:48:07
    #1
    evde yiyecek hiç bir şey yok.

    yemek yapacak kimse yok.

    bakkala gidip ekmek mekmek almaya üşeniyorsunuz.

    en sevdiğini antep lahmacunu yapan lokantanın numarasını bulamıyorsunuz.

    118 den numarasını öğrenmeye de üşeniyorsunuz

    dolapta super fresh pizza kalmamış.

    ve çok açısınız..

    ne yapsam acep
  • 01-02-2006, 18:51:30
    #2
    Misafir
    yat uyu
  • 01-02-2006, 18:52:05
    #3
    o değil de perl biliyomuşun ha bi msn fırlat bakim
  • 01-02-2006, 18:54:00
    #4
    Misafir
    perl ne?? yiyecekmi
  • 01-02-2006, 18:54:12
    #5
    Misafir
    attim
    ama msnye girmiyo sorun var ankaraya geldigime geleceme pisman etti bu baglanti

    aksama sorun olmuyo o zaman girerim msnye

    perl manti gibi bisey yogurt ile iyi gidiyo
  • 01-02-2006, 18:55:44
    #6
    Misafir
    yoğurt sevmiyom ben kalsın
  • 01-02-2006, 18:55:54
    #7
    tmm konuşuruzzz.

    bi de lokantanın numarasını buldum antep lahmacunumu söyledim

    isterseniz gelince bi resmini koyim
  • 01-02-2006, 18:57:07
    #8
    Misafir
    koy koy bekleriz
  • 01-02-2006, 19:32:05
    #9
    Ve işte beklenen an

    buyrun siz bakadurun....