• 04-02-2026, 18:54:30
    #1
  • 04-02-2026, 19:03:23
    #2
    Bence eski hali güzeldi gerçekten, ehliyet sınavı'da bu tarzda olsa trafikte bilgisizlik kaza vb olaylar azalabilir diye düşüncem var. Çalışınca geçiliyor, 1. sınava girerken Hiç çalışmadım sınavdan kaldım 2. Sınavda günde 1 saat çalışarak 2. sınavda 82 ile geçmiştim 600 700 kişi girip 100 kişi anca geçiyordu.
  • 04-02-2026, 19:13:03
    #3
    PARA DÜZENİ, tek amaç para almak.