• 29-11-2025, 23:34:59
    #1
    Kaynak

    Güney Koreli bilim insanları, doğal dişleri yeniden büyütebilen biyoaktif bir yama geliştirdi.

    Bu minik yama, çene içindeki kendi kök hücrelerini aktive ederek mine, dentin ve hatta tam diş yapısını yeniden oluşturmayı hedefliyor.

    Eksik diş bölgesine yerleştirildiğinde, uykuda olan rejeneratif yolları uyandıran biyokimyasal sinyaller gönderiyor ve dişin diş etinden yeniden büyümesini sağlıyor, üstelik doğal işlev ve hisle birlikte.

    İnsan denemeleri başarılı olursa, protez ve implant dönemini bitirip kendi dişini yeniden çıkarabilen bir çağa geçebiliriz.
  • 29-11-2025, 23:38:00
    #2
    Hadi hayırlısı 2 dolgu 1 eksikğim var hallederiz inşallah
  • 29-11-2025, 23:44:52
    #3
    benim de 1 diş eksiğim var, implant yaptıracaktım ama bu teknolojiyi bekleyeceğim. en kısa zamanda gelir umarım
  • 29-11-2025, 23:59:05
    #4
    İşte asıl bilim ve tıp bu ve bu tip şeyler
  • 29-11-2025, 23:59:50
    #5
    Yapay zeka teknolojisi kendini önümüzdeki 10 yılda çok hissettirecek.
    İnşallah bu şekilde tedavi mümkün olur.
  • 30-11-2025, 00:01:11
    #6
    selam sana imparator
  • 30-11-2025, 00:22:35
    #7
    Tüm insanlık için güzel şeyler olur umarım. Merakla bekliyorum
  • 30-11-2025, 01:37:15
    #8
    orjinal dişi tutmaz. 40 yaşından sonra şüpeli. 20 lik dişler en son çıkan dişler en önce yok olan dişler.
  • 30-11-2025, 13:20:11
    #9
    afrikaya bile gelir ama türkiyeye gelmesi 50 yılı bulur