• 30-08-2025, 21:26:51
    #10
    Hakki alkani oldum olasi sevmem bazen tweetlerine denk geliyorum bi partinin tanitimini yapa yapa bitiremiyor
  • 30-08-2025, 21:34:03
    #11
    Egoya bak firavunda var mıydı bu kibir?