• 03-04-2007, 23:50:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Aç davayı
  • 03-04-2007, 23:56:02
    #11
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %10000 dava sende.
    kamu sitesi ise 2 yıl ile 8 yıl arası hapis
    şirket sitesi ise 1,5 yıl ile 3 yıl ile arası hapis cezası.Suçu yaptığı kanıtlanırsa ve yaşı küçükse para cezası alır.
    Asliye ceza mahkemesinde yargılanır.
    Allah aşkına biri dava açsa da şu cezaları alsa pislikler. Adsense'den gelen paramı forumda dağıtacağım işte o gün. :P
  • 04-04-2007, 00:11:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına biri dava açsa da şu cezaları alsa pislikler. Adsense'den gelen paramı forumda dağıtacağım işte o gün. :P

    kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez dimi

    ya böyle daha önce dava açıpda kazanmış birileri varmı hiç merak ediyorum. türkiyede biraz gevşek gidiyor gibi internet hukuku...
  • 04-04-2007, 02:45:30
    #13
    ben ne açacam şirket açar açarsa söyleyecem bakalım

    sağolun
  • 04-04-2007, 02:53:45
    #14
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Ceza davası olduğu için direkt dava açılmaz. Bağlı bulunduğun Cumhuriyet Başsavcılığına gerekçeli bir şikayet dilekcesi yazarsın. Deliller, şahitler, olayın açıklaması vs. açıklayıcı bir dilekçe olması yararına olacaktır. Savcı eğer dilekçe ve delillerden gerçekten bir cezanın oluştuğuna kanaat getirirse suçun mahiyetine göre Sulh, Asliye veya Ağır ceza mahkemesine dava açacaktır.
    Olayda davacı Kamu Hukuku olacak, dilekçeyi veren yani suçtan zarar gören, Müşteki olacaktır.

    Olayda maddi veya manevi zararlar varsa, şikayet dilekçesi ile birlikte Asliye mahkemesine maddi ve/veya manevi tazminat davası açılabilir.

    Maddi ve/veya Manevi tazminat davası ceza davasından sonrada açılabilir.
    Öncesinde açılsa bile ceza davasını bekleyecektir. Ceza davası kesin kararına göre açılırsa daha kısa sürer.

    18 yaş altıysa para cezasının yanında velisi de ceza alabilir.
  • 04-04-2007, 13:55:37
    #15
    gidip şikayet ediceksin, çocuk 1 gün mahkemeye gelip gidicek hakim anlamıcak tabi, sonra cocuk forumda karizma olcak işte hackledim adliyeden geliyom feln boşver
  • 04-04-2007, 14:28:54
    #16
    orasıda doğru, özür falan diledi msn istiyo konuşmak içinde neyse en azından tırstı