• 24-06-2024, 12:03:40
    #55
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarda yetmiyor Türkiye ÅŸangay için alırsanız geliriz diyor hem nato hem ÅŸangay ülkedeki rahatlığa bak 😅😅
    Sen onu bırak. Adam dün yazmış ya. Lübnanı 1 hafta Türkiyeyi 2 haftada haritadan silerler diye 😅 Yok arkadaÅŸ ya. Allah sonumuzu hayır etsin inÅŸallah. Ne diyeyim.
  • 24-06-2024, 12:06:50
    #56
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen onu bırak. Adam dün yazmış ya. Lübnanı 1 hafta Türkiyeyi 2 haftada haritadan silerler diye 😅 Yok arkadaÅŸ ya. Allah sonumuzu hayır etsin inÅŸallah. Ne diyeyim.
    Yavaş sil deseydin Kuduz it her yere saldırır kardeşim.
  • 24-06-2024, 12:10:56
    #57
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş sil deseydin Kuduz it her yere saldırır kardeşim.
    Güzel konu açmışsın. Eyvallah. Üslubumuzla, tartışma yapmadan konuÅŸtuk. Emin ol moderatörler bile ÅŸaşırmıştır. Bu konuda nasıl olay olmadı diye 😅 Herkes bildiÄŸini yazdı. Bizde bildiÄŸimiz çerçevesinde konuÅŸtuk, bilgilendik.
  • 24-06-2024, 12:44:34
    #58
    Tankların paletleri tertemiz.
    Tankçekicinin lastikleri tertemiz.
    Araçlar gayet diri duruyor.
    Atış yapmamış , tatbikat görmemiş. Resmen gösteri için koyulmuşlar.
    İlk dikkatimi çekenler bunlar oldu.
  • 24-06-2024, 13:26:39
    #59
    Mecbur diye bir şey yok bizle rusya savaşacak mı sanıyorsunuz bizim rusya ile bir derdimiz yok daha çok abd ile var en fazla natodan çıkar savaşta yokuz deriz ki olay bu noktaya gelmeden bir kaç atom bombası patlamış olur zaten.
  • 24-06-2024, 13:30:26
    #60
    Olmaz diyemem. Olur hiç diyemem. Hayat işte
  • 24-06-2024, 13:34:57
    #61
    Zorula 3 dünya savaşını çıkartacaklar. Amerikada yardım edecek milete izleyecek. Çunkü çıkartmasa gücü kalmayacak bunların.. dünya çine kayıyor. inşallah biz hazırızdır. Bu savaşa
  • 24-06-2024, 13:58:05
    #62
    Evet 3. Dünya Savaşı zaten Polonya ve Romanya da çıkacak bu kesin.
    10 sene önce de forumda yazıyordum Suriye Savaşı 3. Dünya Savaşı olacak diye insanlae yazıyordu

    İleriyi görmek gerekiyor o zamanda yazardım millet yok canım derdi durum ortada.

    Avrupaya giriş yolu Polonya Romanya çünkü