WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavaş sil deseydin Kuduz it her yere saldırır kardeşim.
Güzel konu açmışsın. Eyvallah. Üslubumuzla, tartışma yapmadan konuştuk. Emin ol moderatörler bile şaşırmıştır. Bu konuda nasıl olay olmadı diye 😅 Herkes bildiğini yazdı. Bizde bildiğimiz çerçevesinde konuştuk, bilgilendik.