• 24-06-2024, 02:36:18
    #10
    Savaş sırasında altını kara borsada %50 ucuza bozunca gelen pişmanlık hissi.
  • 24-06-2024, 02:36:42
    #11
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnat, kibir sarhoşluğu yüzünden olan avrupa halkına olacak. Bekleyip görecez.
    2025 feci geliyor. İngiltere zorunlu askerliği getiriyor. Almanya afişler asıyor asker olun diye, Afrika'da kan gövdeyi götürmüş durumda şu anda Rysya, Amerika ve Fransa'yı her yerden kovuyor Çin ile. Bildiğin 2. Dünya Savaşında olanlar. Polonya kaldı bir tek
  • 24-06-2024, 02:36:59
    #12
    Çok kolay sanıyorsunuz 21. yüzyılda bu savaş işlerini. Hiçbir ülkede savaşa girecek ekonomi yok. Amerika olmasa Ukrayna çoktan düşmüştü. Amerika'da da artık o bütçe yok, milyarlarca dolar para yaktılar Ukrayna'da. Hiçbir şey çıkmaz, standart gövde gösterisi.
    • techindeep
    • senarist45
    techindeep ve senarist45 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2024, 02:39:05
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kolay sanıyorsunuz 21. yüzyılda bu savaş işlerini. Hiçbir ülkede savaşa girecek ekonomi yok. Amerika olmasa Ukrayna çoktan düşmüştü. Amerika'da da artık o bütçe yok, milyarlarca dolar para yaktılar Ukrayna'da. Hiçbir şey çıkmaz, standart gövde gösterisi.
    Kardeş Sen aynı berlin'de yaşayanlar gibisin. Berlin'e girene kadar Amerikalı ve Rus askerleri ne savaşı diyorlardı. 😅
  • 24-06-2024, 02:41:04
    #14
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnat, kibir sarhoşluğu yüzünden olan avrupa halkına olacak. Bekleyip görecez.
    Gün gelir devran döner tam o devir işte
  • 24-06-2024, 02:41:51
    #15
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş Sen aynı berlin'de yaşayanlar gibisin. Berlin'e girene kadar Amerikalı ve Rus askerleri ne savaşı diyorlardı. 😅
    Bahsettiğiniz sene 1945 yani 79 yıl önce. Dünyadan bir habersiniz hayal haleminde yaşamaya devam edin. 3. Dünya savaşı yarın başlıyor kaçın.
  • 24-06-2024, 02:43:12
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz sene 1945 yani 79 yıl önce. Dünyadan bir habersiniz hayal haleminde yaşamaya devam edin. 3. Dünya savaşı yarın başlıyor kaçın.
    2025 başında alıntı yapacağım bu mesajı 😅🤣😂
  • 24-06-2024, 02:44:01
    #17
    Küresel yapının nerede durduğu önemli. Rusya ile Çin ortak hareket etme kararı aldı. Ticari anlaşmalarında yuan kullanmaya karar verdiler. Tarihte ilk kez çin borsalarında yuan, doları geçti. Bu aslında küresel yapının Asya kıtasına kaydığını gösteriyor.

    Eskiden çin malı dediğimiz şeyler kalitesiz ürün anlamına geliyordu. Artık öyle değil. Her yer çin malı ve çok hızlı bir inşa söz konusu. Bugün amerikanın bile yıllarca yapamadığı savaş gemilerini çin aylar içinde yapıp denize indirmeye başladı. Garip garip araç modelleri türemeye başladı. Buradan anlıyoruz ki küresel yapı galiba elini eteğini amerikadan çekti ya da çekiyor. Bilmiyorum artık.

    "Amerika batıyor" değil yazdıklarım. Ama amerika güç kaybediyor. Parasının değersizleşmesine izin vermeyecektir. Buda savaşı tetikler mi bilinmez. Savaşı başlatırsa Rusya başlatır. Oda küresel yapıdan aldığı emirle yapacaktır. Bir anda Avrupa karışabilir. Yine kore Rusyaya yapılmış bir saldırı bize yapılmış gibi değerlendirilecektir diye bir açıklama yapıyor. Yani anlayacağınız ortalık karışmaya çoktan başladı.

    Türkiye çevresinde olan savaşlar gibi bu savaştan da teğet ayrılmak isteyecektir. Tabi ki diyemem savaş kesinlikle olacak ama Türkiyenin konumu ve ülkeler arası ziyareti bunu gösteriyor. NATO ülkesi olmamız nedeniyle Rusyanın herhangi bir atağında otomatikman bizde savaşın içine girmiş oluruz.

    Bir yandan İsrail durmuyor. Oda vadedilmiş topraklar ümidiyle savaşa devam ediyor. Biliyorsunuz ki vadedilmiş topraklar içinde bizim güney cephemizde var. Yukarıdan gelecek bir saldırı ile her şey beklenebilir. Akdenizde yığınla ülkelerin savaş gemileri var. İki ucu çamurlu değnek anlayacağınız. Etrafımız ateş çemberi. Son 10 yılda yanlış bilmiyorsam 25 tane savaş oldu ve hiç birine girmemeyi başardık. Umarım yine olacak bir savaşta sıyrırız.

    Konu aslında çok yerinde. Çünkü etrafıma bakıyorum. Kimsenin umrumda değil. Herkes bir şey olmaz düşüncesiyle geziyor. Halbuki Avrupa ülkeleri savaş politikasına geçiş yapmış durumda.
  • 24-06-2024, 02:49:59
    #18
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küresel yapının nerede durduğu önemli. Rusya ile Çin ortak hareket etme kararı aldı. Ticari anlaşmalarında yuan kullanmaya karar verdiler. Tarihte ilk kez çin borsalarında yuan, doları geçti. Bu aslında küresel yapının Asya kıtasına kaydığını gösteriyor.

    Eskiden çin malı dediğimiz şeyler kalitesiz ürün anlamına geliyordu. Artık öyle değil. Her yer çin malı ve çok hızlı bir inşa söz konusu. Bugün amerikanın bile yıllarca yapamadığı savaş gemilerini çin aylar içinde yapıp denize indirmeye başladı. Garip garip araç modelleri türemeye başladı. Buradan anlıyoruz ki küresel yapı galiba elini eteğini amerikadan çekti ya da çekiyor. Bilmiyorum artık.

    "Amerika batıyor" değil yazdıklarım. Ama amerika güç kaybediyor. Parasının değersizleşmesine izin vermeyecektir. Buda savaşı tetikler mi bilinmez. Savaşı başlatırsa Rusya başlatır. Oda küresel yapıdan aldığı emirle yapacaktır. Bir anda Avrupa karışabilir. Yine kore Rusyaya yapılmış bir saldırı bize yapılmış gibi değerlendirilecektir diye bir açıklama yapıyor. Yani anlayacağınız ortalık karışmaya çoktan başladı.

    Türkiye çevresinde olan savaşlar gibi bu savaştan da teğet ayrılmak isteyecektir. Tabi ki diyemem savaş kesinlikle olacak ama Türkiyenin konumu ve ülkeler arası ziyareti bunu gösteriyor. NATO ülkesi olmamız nedeniyle Rusyanın herhangi bir atağında otomatikman bizde savaşın içine girmiş oluruz.

    Bir yandan İsrail durmuyor. Oda vadedilmiş topraklar ümidiyle savaşa devam ediyor. Biliyorsunuz ki vadedilmiş topraklar içinde bizim güney cephemizde var. Yukarıdan gelecek bir saldırı ile her şey beklenebilir. Akdenizde yığınla ülkelerin savaş gemileri var. İki ucu çamurlu değnek anlayacağınız. Etrafımız ateş çemberi. Son 10 yılda yanlış bilmiyorsam 25 tane savaş oldu ve hiç birine girmemeyi başardık. Umarım yine olacak bir savaşta sıyrırız.

    Konu aslında çok yerinde. Çünkü etrafıma bakıyorum. Kimsenin umrumda değil. Herkes bir şey olmaz düşüncesiyle geziyor. Halbuki Avrupa ülkeleri savaş politikasına geçiş yapmış durumda.
    Yuan meselesini bende yazacaktım üşendim mobilim diye. Mükemmel takip etmişsin olayı. Türkiye eğer savaşa girmez ise muhteşem güçlenerek çıkar ama bu yıl savunma bütçesinin yüzde 400 artırılması endişe verici oldu. Ayrıca Türkiye daha çok doğu ve güney kısmına yoğunlaşmış durumda bence çünkü s400'lerin bir kısmı oraya gönderildi.

    Bence Türkiye savaşa girmeyecek çünkü dış politika tamamen bunu gösteriyor arabulucu olarak kalacak. Girmezse de NATO olayını nasıl çözecek. Çıksa bir dert kalsa bir dert. Devlet bunun planını yapıyor bence.