WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş Sen aynı berlin'de yaşayanlar gibisin. Berlin'e girene kadar Amerikalı ve Rus askerleri ne savaşı diyorlardı. 😅
Bahsettiğiniz sene 1945 yani 79 yıl önce. Dünyadan bir habersiniz hayal haleminde yaşamaya devam edin. 3. Dünya savaşı yarın başlıyor kaçın.