• 07-04-2007, 13:06:42
    #19
    piskosunuz la siz
  • 07-04-2007, 15:17:38
    #20
    Alıntı
    bizim windows varya pencere simgeli linuxda penguen simgeli tek fark o. onuda sen öğren artık. ileride şirket kurunca Linux Mühendisi yapacam seni.
    süpermiş
  • 07-04-2007, 16:19:46
    #21
    neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek sen yeşil oy atmışsın diğerleri gri
    Grı olanlaretkisiz'dir yeni uyelerin repleri etkisiz oluyor
    yeşil +rep , kırmızı - rep olur


    Saçma olmuş
  • 07-04-2007, 16:26:33
    #22
    Konu hortlamış Ama ben okumamıştım süpermiş
  • 27-06-2008, 18:30:29
    #23
    Hortlatalımda, devamı gelsin
  • 28-06-2008, 19:37:33
    #24
    anne babadan maddi destekte alabiliyorlarken ve o kadar müşteride varken server sorun çıkarınca ne diye apar topar kaçıyorlar onu anlamadım sonuç hariç giriş ve gelişmeler güzel.elinize sağlık.