Bir Webmaster hikayesi. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Webmaster hikayesi.
23
●
2.944
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Bir Webmaster hikayesi.
1
2
3
07-04-2007, 13:06:42
#19
yakese
piskosunuz la siz
07-04-2007, 15:17:38
#20
karacoder
Alıntı
bizim windows varya pencere simgeli linuxda penguen simgeli tek fark o. onuda sen öğren artık. ileride şirket kurunca Linux Mühendisi yapacam seni.
süpermiş
07-04-2007, 16:19:46
#21
rnmks
neo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir tek sen yeşil oy atmışsın diğerleri gri
Grı olanlaretkisiz'dir yeni uyelerin repleri etkisiz oluyor
yeşil +rep , kırmızı - rep olur
Saçma olmuş
07-04-2007, 16:26:33
#22
GeniusTurkish
Konu hortlamış
Ama ben okumamıştım süpermiş
27-06-2008, 18:30:29
#23
Peksoft
Hortlatalımda, devamı gelsin
28-06-2008, 19:37:33
#24
MKBTR
anne babadan maddi destekte alabiliyorlarken ve o kadar müşteride varken server sorun çıkarınca ne diye apar topar kaçıyorlar onu anlamadım
sonuç hariç giriş ve gelişmeler güzel.elinize sağlık.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler