• 09-03-2007, 15:40:02
    #1
    bi sitede gördün çalışıyordu youtube.com a girdim açılıyor sayfa
  • 09-03-2007, 15:41:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bendede açıLıor
  • 09-03-2007, 15:43:48
    #3
    ben 2 saat önce girdim internete sitemdeki videolar çalışıyodu ben de r10 un haberi vardır diye bişey dememiştim
  • 09-03-2007, 15:44:08
    #4
    bendede açılmakta
  • 09-03-2007, 15:44:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sadece telekom servis sağlayıcılarında çalışmıyor

    başka ıss lerde çalışabilir


    bende hala kapalı
  • 09-03-2007, 15:44:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet Artık Açılıyor
  • 09-03-2007, 15:46:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FreeLance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece telekom servis sağlayıcılarında çalışmıyor

    başka ıss lerde çalışabilir


    bende hala kapalı
    Benimki teLekom.çaLışıyor
  • 09-03-2007, 15:50:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki teLekom.çaLışıyor

    walla o zman buraya daha gelmedi

    ne çerez kaldı ne geçmiş hala mahkemelik
  • 09-03-2007, 15:56:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    youtube günlük 700k kadar hit kaybedince aklı başına geldi

    hemen sildi videoları