• 29-12-2005, 00:06:48
    #1
    We are doing HEAVY maintenance until 1.1.2006 in order to provide you with much more speed and performance! Because of this, the bandwidth is very limited right now for free-users. Please enjoy the days, enjoy New Year's eve and have fun with your friends and family. If you REALLY need a file, you can try again later or just get a PREMIUM-Account. Please do NOT think that we are doing this upgrades to make you buy a premium-account. You will see a much faster RapidShare really soon, so please stay tuned and we wish you a happy new year!

    herhangi bi dosya indirmeey çalıştığımda verdiği cevap

    kısaca yılbaşına kadar tadilat varmış. bizede gidip gezmemizi tozmamızı arkadaşlarımızla vakit geçirmemizi tembihliyo
    çok ihtiyacınız varsa bekleyin yılbaşını diyor bide sakın aklınıza sizi premimum uye yapmak istediğimiz gelmesin diyor. öyle bir hedefimiz yok ancak bu tadilat süresince Free hesaplar indirme yapamayacklardır
  • 29-12-2005, 00:10:33
    #2
    google la beraber çıkmışlardır tatile :P
    abi bak ortamcil.comdaki dosyalarını hemenpaylas.com a atsaydın downoad larda sorun çıkmıcaktı :P
  • 29-12-2005, 00:14:52
    #3
    Vega adlı üyeden alıntı:
    google la beraber çıkmışlardır tatile :P
    abi bak ortamcil.com daki dosyalarını hemenpaylas.com a atsaydın downoad larda sorun çıkmıcaktı :P
    biraz da yazı okusunlar ne o hep mp3

    Guzel Yazilar reklamımızıda yapalım
  • 29-12-2005, 00:18:29
    #4
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    Guzel Yazilar reklamımızıda yapalım
    tıklayalım
  • 29-12-2005, 00:31:33
    #5
    yakında yoktur da forumu kapatıp tatile gidecek
  • 29-12-2005, 00:37:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Guajira adlı üyeden alıntı:
    yakında yoktur da forumu kapatıp tatile gidecek
    Zaten yoktur kaç haftador yok. Zaten o erken tatile girmiş
  • 29-12-2005, 02:17:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cookileri temizleyin düzelir
  • 29-12-2005, 02:27:14
    #8
    troy adlı üyeden alıntı:
    cookileri temizleyin düzelir
    cookilerle alakası yok tatilden erken döndüler
    şu anda çalışıyor
  • 29-12-2005, 02:36:47
    #9
    az önce o mesaj çıktı, bi F5 yaptım gerisayım başladı