• 02-01-2024, 14:02:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Japonya'da 2 uçak ÇARPIŞTI 367 yolcusu bulunan uçaktan herkes sağ salim kurtarildi
    Kaynak : https://www.milliyet.com.tr/dunya/so...-kaldi-7058193
  • 02-01-2024, 14:03:32
    #2
    Türkiye de olsa ondada sınıfta kalırız
  • 02-01-2024, 14:06:36
    #3
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de olsa ondada sınıfta kalırız
    Ülkesini bu kadar hor gören, saçma sapan her şeyde alakasız şekilde ülkesine sırf iki beğeni almak için laf söyleyen şöyle bir nesil ile aynı döneme denk geldiğim için gerçekten çok üzgünüm.
  • 02-01-2024, 14:07:21
    #4
    Growth Manager
    bu japonya bence bizi kandırıyo artık
  • 02-01-2024, 14:07:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu japonya bence bizi kandırıyo artık
    😂😂😂😂😂😂
  • 02-01-2024, 14:07:58
    #6
    Abi koskocam gök yüzü nasıl becerdiniz yaa
  • 02-01-2024, 14:09:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi koskocam gök yüzü nasıl becerdiniz yaa
    Piste inerken pistte olan uçakla carpişmislar
  • 02-01-2024, 14:09:39
    #8
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi koskocam gök yüzü nasıl becerdiniz yaa
    Gökyüzünde değil. "Tokyo Haneda Havalimanı'na inerken pistte bulunan bir sahil güvenlik uçağıyla çarpıştı."
  • 02-01-2024, 14:15:45
    #9
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de olsa ondada sınıfta kalırız
    Misyonu havacılık olan bir ülkeye böyle bir yorumu yakıştıramadım.