escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de olsa ondada sınıfta kalırız
Ülkesini bu kadar hor gören, saçma sapan her şeyde alakasız şekilde ülkesine sırf iki beğeni almak için laf söyleyen şöyle bir nesil ile aynı döneme denk geldiğim için gerçekten çok üzgünüm.