• 26-04-2009, 13:54:43
    #1
    MuÄŸla’nın Bodrum ilçesine gelen ilk turistlerle birlikte ‘plaj tacizleri de baÅŸladı.

    Bodrum’a gelen yılın ilk turistleri, kent merkezindeki Kumbahçe ile PaÅŸatarlası plajlarında güneÅŸlenmeye baÅŸladı.

    Tacizden sıkılan turist plajı terketti

    PaÅŸatarlası Plajı’nda yalnız güneÅŸlenen Danimarkalı bir turist ise tacize uÄŸradı. Kadın turistin hemen yakınında toplanan bir grup erkek, genç kadını bakışlarıyla taciz etmeye baÅŸladı. Gruptan bir kiÅŸi de telefonla görüşüyormuÅŸ gibi yapıp, kadının yanına yaklaÅŸtı ve bakışlarıyla tacizini dakikalarca sürdürdü. Erkeklerin tacizinden bunalan kadın turist de giyinip oteline dönmek zorunda kaldı. Daha sonra 5 yıldızlı Diamond Of Bodrum Otel’in güvenlik görevlilerince uyarılan grup plajı terk etti.



  • 26-04-2009, 13:57:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    50 yaşında adam var orada ayıp kardeşim işte bu çeşit insanlar yüzünden gelişemiyoruz dünyayı bisikletle dolaşan kadını öldürürler falan filan. Bakınca ne oluyor onuda anlamıyorumki.
  • 26-04-2009, 13:58:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    manda yavruları ya.
  • 26-04-2009, 14:00:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ayıptır ya, bunları çekenede rötgenci demezler mi?
  • 26-04-2009, 14:00:41
    #5
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayı oğlu ayılar.
    Tam içimden geçenleri yazdın...
  • 26-04-2009, 14:02:16
    #6
    Bunları hayvanat bahçesine kapatacaksın ama oradaki gerçek hayvanlara yazık olur.
  • 26-04-2009, 14:03:56
    #7
    hanzolar
  • 26-04-2009, 14:04:18
    #8
    Kitap ilgilerini çekmiştir.
  • 26-04-2009, 14:05:30
    #9
    Off off bi gelen bi daha gelmez türkiyeye haklılarda.Bende olsam bu hayvanlar yüzünden gelmezdim.