• 24-04-2009, 13:57:24
    #10
    Adsense ödesin bari ondan sonra düşsün..
  • 24-04-2009, 13:58:07
    #11
    Misafir
    O zaman naapcekmişiz domain aLmayıp doLarın düşüşünü bekLiyecekmişiz
  • 24-04-2009, 14:16:42
    #12
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şöyle bir 1.4'lere düşse ya
  • 24-04-2009, 14:25:48
    #13
    Doların düşmesi veya çıkması birşey ifade etmez.

    Kalkınmakta olan ülkeler dolar kurunu yüksek tutmuştur. Fakat stabil tutmuşlardır.

    Dolar 1.55 ile 1.60 gibi bir aralığa sabitlemeliyiz. Bu rakam 1.20 ile 1.25'de olabilir.

    Önemli olan stabil tutmaktır.
  • 24-04-2009, 19:11:32
    #14
    Adsense ödemesi gelmek üzere, dolar düşüyor
    neyse ülkenin durumu daha önemli doların düşmesi ekonomi açısından iyi olur.