Dolarda düşüş başladı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolarda düşüş başladı
13
●
883
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Dolarda düşüş başladı
1
2
24-04-2009, 13:57:24
#10
KompLo
Adsense ödesin bari ondan sonra düşsün..
24-04-2009, 13:58:07
#11
EscapeLord
Misafir
O zaman naapcekmişiz domain aLmayıp doLarın düşüşünü bekLiyecekmişiz
24-04-2009, 14:16:42
#12
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şöyle bir 1.4'lere düşse ya
24-04-2009, 14:25:48
#13
Ekstra
Doların düşmesi veya çıkması birşey ifade etmez.
Kalkınmakta olan ülkeler dolar kurunu yüksek tutmuştur. Fakat stabil tutmuşlardır.
Dolar 1.55 ile 1.60 gibi bir aralığa sabitlemeliyiz. Bu rakam 1.20 ile 1.25'de olabilir.
Önemli olan stabil tutmaktır.
24-04-2009, 19:11:32
#14
batubilir
Adsense ödemesi gelmek üzere, dolar düşüyor
neyse ülkenin durumu daha önemli doların düşmesi ekonomi açısından iyi olur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler