???? Halis mi ??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
???? Halis mi ???
6
●
232
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
???? Halis mi ???
06-04-2023, 22:21:10
#1
HMZA101
Şu an Antalyadan Hataya doğru gidiyorum , Otobüste 1 Allahın kulu türk değil . Allahtan muavin ve şoför türk anlaşıyoruz .
06-04-2023, 22:22:26
#2
Denokaz
En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
Ben bir ara şoförü de türk olmayanına denk geldim ahahah. Adama bir şey soruyorum ben türkçe bilmemek diyo. Durum içler acısı.
06-04-2023, 22:22:35
#3
kuklux
06-04-2023, 22:22:41
#4
ELLAS
Malesef.. Allah yardımcınız olsun hocam.
06-04-2023, 22:22:46
#5
KeremArtan
06-04-2023, 22:28:48
#6
syst3mown3r
Suri bro turkce bilmiyor
06-04-2023, 22:29:10
#7
ZINKKK
Geçen gün bizim arkadaşın sitesinde yönetici seçemediler oylamada çoğunluk sağlanamadığı kimse kimseyi anlamamış için olur böyle şeyler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler