• 06-04-2023, 22:21:10
    #1
    Şu an Antalya’dan Hataya doğru gidiyorum , Otobüste 1 Allah’ın kulu türk değil . Allahtan muavin ve şoför türk anlaşıyoruz .
  • 06-04-2023, 22:22:26
    #2
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Ben bir ara şoförü de türk olmayanına denk geldim ahahah. Adama bir şey soruyorum ben türkçe bilmemek diyo. Durum içler acısı.
  • 06-04-2023, 22:22:35
    #3
  • 06-04-2023, 22:22:41
    #4
    Malesef.. Allah yardımcınız olsun hocam.
  • 06-04-2023, 22:22:46
    #5
  • 06-04-2023, 22:28:48
    #6
    Suri bro turkce bilmiyor
  • 06-04-2023, 22:29:10
    #7
    Geçen gün bizim arkadaşın sitesinde yönetici seçemediler oylamada çoğunluk sağlanamadığı kimse kimseyi anlamamış için olur böyle şeyler