• 12-04-2009, 14:41:14
    #10
    töbe töbe
  • 12-04-2009, 14:41:31
    #11
    Bakalım daha neler görecez.
  • 12-04-2009, 14:42:48
    #12
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la havle ve la
    "la havle vela havle vela kuvvete illa billahil aliyyül azim" tam halide budur.
  • 12-04-2009, 14:43:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    adamlar camiyi ticaret amaçlı kurmuşlar sanırım
  • 12-04-2009, 15:43:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ticaret amaclı degıl kuruldugu arazı 29 ortagın oldugu ııcn 1 taneıs kabul etmıyormus
  • 12-04-2009, 16:11:44
    #15
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "la havle vela havle vela kuvvete illa billahil aliyyül azim" tam halide budur.
    Sizinkide yanlış. Tam hali "la havle vela kuvvete illa billahil aliyyul azim" 'dir.
  • 13-04-2009, 01:08:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ne günlre kaldık. Bide müslimanım diye geziyodur ortalıkta. Tövbe Tövbe
  • 13-04-2009, 01:12:34
    #17
    Ölürmüymüş yani verse arsayı ..
  • 13-04-2009, 01:15:44
    #18
    yarrabbim sen ıslah et