• 16-03-2009, 10:54:34
    #10
    bir ülke ile youtube kaybolmaz korkmayın

    youtube hala trnin en çok ziyaret edilen ilk 10 sitesi arasında
  • 16-03-2009, 11:13:42
    #11
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayağımız uğurlu gelmedi burada da yasak engel geliyor ha
    Daha doğrusu youtube engelliyor bu sefer
    gittiğin yerin yutubunu engelliyon. vize vermicekler bak ona göre :d
  • 16-03-2009, 15:39:42
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mr Manson'un dediği gibi bir anlaşmaya giderler. Sadece Britanya'nın reklam pastası 1 milyar dolar değerinde.

    ABD'de tonla açılmış dava var. MTV klipleri yayınladığı için 1 milyar dolar dava etmişti en son. Ki bence az bile ceza. Adamların sektörünü öldürdü.
  • 16-03-2009, 15:44:07
    #13
    bende aynı youtubu kullanmıyorum hiç nbazı arkadaslar bi şekilde giriyor bende giriyordum tunelle falan ama simdi girmiyorum
  • 16-03-2009, 15:46:15
    #14
    Davay davay 🌹
    tek bizim ülkemizde sansür yokmuş demekki
  • 16-03-2009, 15:46:17
    #15
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet youtube ozellikle son zamnlarda cok yavasladi burda. yani acilmiyor degil ama acilmasa daha iyi diyebiliriz :S
  • 16-03-2009, 15:54:28
    #16
    naz yapıyor youtubeYoutube ziyaretçilerinin neredeyse yarısını birleşik krallık sağlıyor.
  • 16-03-2009, 18:55:47
    #17
    vay be çekmiş resti youtube
  • 16-03-2009, 20:49:06
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Millet dikkatli okumuyor,
    İngilterenin sansür uyguladığı felan yok, dünyada en son sansür uygulayacak 4-5 ülke arasında arasında adamlar fazla geniş.

    Youtube sansür uyguluyacak, ki bu çok zor müzik ve eğlence dünyasında en çok para dönen 2. ülkeye sen engel koyarsan direk ölüm fermanını imzalarsın. 60-65 milyon nufus'dan bahsediyoruz, %80-%90 internet kullanma oranı var bu ülkede. (Türkiye daha fazla nufus var diye sazanlık yapmayın internet kullanma oranı çok düşük, çevrenize bakmayın genel bakın)