• 14-09-2022, 21:34:47
    #1
    O zaman hepimize afiyet olsun 😀



    https://twitter.com/aykiricomtr/stat...nPaKL8a8lJoAVA
  • 14-09-2022, 21:36:26
    #2
    Ne B*k'dan iş xas
  • 14-09-2022, 21:37:22
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ağam bu suyun esansı eksiktir 😂
  • 14-09-2022, 21:37:35
    #4
    Padişah birgün kokoreç yapan ustayı yanına çağırır, denetlemelerin artmasından sonra kokoreçin eski tadını vermediğini söyler. Usta da denetlemelerden sonra malzemeyi 4 defa yıkayıp öyle yaptığını söyler. Diye bir hikaye vardı o geldi aklıma
  • 14-09-2022, 21:37:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aradığım lezzet
  • 14-09-2022, 21:38:30
    #6
    bi yememe sebebi daha
  • 14-09-2022, 21:38:48
    #7
    Hocam bizi bitirdin be
  • 14-09-2022, 21:39:50
    #8
    zaten böyle olmuyor muydu
  • 14-09-2022, 21:39:53
    #9
    sever misin kokoreç