Padişah birgün kokoreç yapan ustayı yanına çağırır, denetlemelerin artmasından sonra kokoreçin eski tadını vermediğini söyler. Usta da denetlemelerden sonra malzemeyi 4 defa yıkayıp öyle yaptığını söyler. Diye bir hikaye vardı o geldi aklıma