Vega.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vega..
6
●
627
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Vega..
25-11-2005, 15:52:46
#1
QuicK
Misafir
Iyiki dogdun abisi.
Bir sponsordaki tek refererim sensin. Gerci calısmıosun ora ile ama, sonucta benim refererim olmuşsun.
Dogumgununkutluolsun.com domainini kiraya verdim. Yoksa yapardım sana bisiler
25-11-2005, 15:57:25
#2
VEGA
tşkler abi
valla acayip şaşırdım gözlerim kızardı heyecandan
goldkeyi kasacam bir ara şu işlerimi bir yoluna sokayımda
tekrar teşekkürler..
25-11-2005, 17:54:52
#3
SoS
Vega Dogum günün kutlu olsun kardes
Sağlıklı Mutlu ve Bol kazançlı nice Seneler
25-11-2005, 18:19:01
#4
VEGA
teşekkürler Sos
sanada sağlıklı , mutlu günler bol kazançlar..
25-11-2005, 18:20:26
#5
GmnD
Misafir
Bir sene daha büyüdün vega.
Doğum günün kutlu olsun, abilerin gibi bol kazançlı günler görürsün umarım
25-11-2005, 19:12:34
#6
dizayn1st
Misafir
doğum günün kutlu olsun.
25-11-2005, 20:50:37
#7
dorm
oo abi hiç sölemiosun yaa iyiki doğdun abi nice güzel bol kazançlı yıllara
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler