dağcılık tutkularının peşinden gitmeselerdi, diğer insalar gibi kayak olanlarında ve insanlar için ayrılmış olan güvenilir alanlarda dursalardı, şu anda hepsi hayatta olucaktı.
ayrıca bu çığ olayı orda ilk kez olmuyor daha önceldende olmuştu.
ben onları suçlu görmüyorum, görmeyede hakkım yok zaten , bahsettiğim şey;diğer insalar gibi güvenlik önlemleri alınmış alanlarda bulunsalardı şu an hepsi hayatta olucaktı.
Çığ konusunda nasıl bi önlem alacaksın? Üstüne gelen kar miktarı bir el arabası değil, seni 1-1.5 km sürükleyebilcek güçtü bir doğal affetden bahsediyoruz.
- Sürüklenirken kafanı vurup, kaburganı kırıp ölebilirsin
- Sürüklenmekden kurtulursan da soğuktan ölebilirsin 45 dk içinde.
Lütfen biraz dikkatli yazalım yazarken, tek hata var o bölgeye insan sokulması önlem alınmaması, son yıllarda ilk defa ocak ayındaçığ düşmesi duydum kürsel ısınma