Seçim anketi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seçim anketi
16
●
1.619
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Seçim anketi
1
2
19-01-2009, 16:25:47
#10
GALATASARAY
peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alırlar ama neyi alırlar o konuda bol alternatifleri var. :d
:d:d:d:d:d:d
19-01-2009, 16:48:10
#11
Ekstra
Açılacaksa r10da açılsın böyle bir anket.
19-01-2009, 16:55:56
#12
BEYZADE
Arkadaslar, bu tur sitelerde anketi istedikleri noktadan baslatabiliyorlar. Dtp'ye panelden 500 tane oy yazabilirler. Bir cok kisi de dtp birinciymis gibi anlar.
19-01-2009, 16:57:34
#13
OfisSoft
Dtp'nin birinci olduğu seçim anketi yapan siteyi kaale almaya gerek yok...
19-01-2009, 17:05:04
#14
yakese
Saçma sapan bir site
19-01-2009, 20:54:03
#15
AngeLiNa
çok saçmaaaa
19-01-2009, 21:02:44
#16
kurabiye adam
Yalan bu sonuçlar.
19-01-2009, 21:08:03
#17
Vosvos
Sadece gülerim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler