• 19-01-2009, 16:25:47
    #10
    peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alırlar ama neyi alırlar o konuda bol alternatifleri var. :d
    :d:d:d:d:d:d
  • 19-01-2009, 16:48:10
    #11
    Açılacaksa r10da açılsın böyle bir anket.
  • 19-01-2009, 16:55:56
    #12
    Arkadaslar, bu tur sitelerde anketi istedikleri noktadan baslatabiliyorlar. Dtp'ye panelden 500 tane oy yazabilirler. Bir cok kisi de dtp birinciymis gibi anlar.
  • 19-01-2009, 16:57:34
    #13
    Dtp'nin birinci olduğu seçim anketi yapan siteyi kaale almaya gerek yok...
  • 19-01-2009, 17:05:04
    #14
    Saçma sapan bir site
  • 19-01-2009, 20:54:03
    #15
    çok saçmaaaa
  • 19-01-2009, 21:02:44
    #16
    Yalan bu sonuçlar.
  • 19-01-2009, 21:08:03
    #17
    Sadece gülerim