• 18-01-2009, 10:47:02
    #10
    büyük siteymiş?
    ilk defa duydum
  • 18-01-2009, 11:12:58
    #11
    daha başlayamadan bitecek gibi bu sektör
  • 18-01-2009, 11:18:08
    #12
    Bende dünmüydü önceki günmüydü bilemiyorum stumbleuponla girmiştim. Açıkçası pek birşey anlamamıştım. Ne sitesi olduğu konusunda hiç bir fikrim de yoktu. Demekki onlinestore imiş ama estore nasıl kapalı anlamadım. Çok büyük denebilecek bir site. Acaba unakıtan yeni şartlar sürdü piyasaya da ondan mı