Gençlik
9
●850
- 16-12-2006, 11:53:33Eğitim sistemi berbat ona bir şey demicem şimdi çünkü bunlar talebe yada yeni mezunolmuş öğrenciler değil. O yaşttaki insanlar tarihini merak etmez mi, hiç eline bir kitap almaz mı ya. Sorsan biz Türküz derler yaparız ederiz savaş çıksa giseriz derler. Fasa fiso... Birde fenerbahçe galatasaray maçlarının sonucunu sor tarihe ne listesini çıkarırlar..