• 28-12-2008, 20:05:03
    #1
    Yine mi koptu bu kablo nedir saatlerdir yurtdışı sitelerin çoğuna ulaşılamıyor, baktım ama konu açan olmamış, ben de mi sorun?
  • 28-12-2008, 20:05:44
    #2
    bende de var aynı sorun.
  • 28-12-2008, 20:06:03
    #3
    unoxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine mi koptu bu kablo nedir saatlerdir yurtdışı sitelerin çoğuna ulaşılamıyor, baktım ama konu açan olmamış, ben de mi sorun?
    Bendede sorun var.
  • 28-12-2008, 20:35:18
    #4
    Bu sefer sağlam koptu o zaman, neredeyse google hariç bir yere girilmiyor.
  • 28-12-2008, 20:36:48
    #5
    almanyadan da layeredtech in bir datacenterına erişim yok. Daha büyük bir sorun var sanırım. Sadece Türkiye ile alakalı değil.
  • 28-12-2008, 20:46:55
    #6
    Sitelerimde sorun düzeldi.