Yurtdışı problemi yaşayan? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtdışı problemi yaşayan?
5
●
404
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Yurtdışı problemi yaşayan?
28-12-2008, 20:05:03
#1
unoxxx
Yine mi koptu bu kablo nedir saatlerdir yurtdışı sitelerin çoğuna ulaşılamıyor, baktım ama konu açan olmamış, ben de mi sorun?
28-12-2008, 20:05:44
#2
gangan
bende de var aynı sorun.
28-12-2008, 20:06:03
#3
MeSsO_
unoxxx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine mi koptu bu kablo nedir saatlerdir yurtdışı sitelerin çoğuna ulaşılamıyor, baktım ama konu açan olmamış, ben de mi sorun?
Bendede sorun var.
28-12-2008, 20:35:18
#4
unoxxx
Bu sefer sağlam koptu o zaman, neredeyse google hariç bir yere girilmiyor.
28-12-2008, 20:36:48
#5
Maverick
almanyadan da layeredtech in bir datacenterına erişim yok. Daha büyük bir sorun var sanırım. Sadece Türkiye ile alakalı değil.
28-12-2008, 20:46:55
#6
harputlum
Sitelerimde sorun düzeldi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler