• 30-04-2021, 15:24:36
    #1
    Cuma çıkışı çiçekçiye girip çiçek almak serbest, e+ticaret nace kodu alanların kargoya ürünleri teslim etmesi yasak. 50 yaşına geliyorum böyle bir rezaleti ilk kez görüyorum.

    • Akbas
    • UKHosting
    • babapanel
    Akbas, UKHosting, babapanel ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2021, 15:27:30
    #2
    Konu ney hocam :S

    resimde ters

    Bu arkadaşın konusu ile alakalı


    https://www.youtube.com/watch?v=mZQ6nOh4KkY
  • 30-04-2021, 15:30:01
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ney hocam :S

    resimde ters
    Konu bu: https://www.r10.net/sorum-var/279773...post1080012335

    HB Trendyol vs takır takır çalışıyor, bizim gibi küçük e-ticaret siteleri e-devletten izin başvurusu yapınca red yiyor, gayet rezil bir durum değil mi?
    • Akbas
    Akbas bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2021, 15:30:31
    #4
  • 30-04-2021, 15:31:17
    #5
    Hocam sizde orada ürün satıyorsanız orayı kullanın
  • 30-04-2021, 15:32:57
    #6
    19 Yaşındayım artık bir şeyler yapamayacağımdan çok eminim.
    Çünkü benim ülkem benim bir şeyler yapmamı engellemek için her şeyini yapıyor ama günün birisinde ben bir şeyleri başarırsam bu ülke için yapmayacağım.
    • Akbas
    • İPM
    Akbas ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2021, 15:34:18
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizde orada ürün satıyorsanız orayı kullanın
    Ankara içi satışları kendi aracımızla kapıya teslim ediyoruz ama çıkamıyoruz belge vermiyor devlet.
  • 30-04-2021, 15:35:14
    #8
    PayPal + Wise + Revolut
    Türkiye yaşanacak yer olmaktan cıkalı çok oldu herşeyi beceremeyenler bu yasaekları da beceremedi tıpkı maske dagıtmasını beceremedigi gibi kime neye göre yasak ibb trafik uygulamasından kamera ıle izliyorum trafik tıklım tıklım amac nedir neden bunu yapıyor normal zaman da oluşmayan bir yıgılma oluşuyor herşeyi berbat etmek de bir numara
  • 30-04-2021, 15:35:33
    #9
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara içi satışları kendi aracımızla kapıya teslim ediyoruz ama çıkamıyoruz belge vermiyor devlet.

    Böyle giderse çoğu esnaf dükkanı satacak bu 20 günlük yasak sonrası yada batacak durum öyle gözüküyor hocam