QZEUSQ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verginibil.com
22
●589
- 24-02-2021, 15:34:48şaka yapıyorum ya hahahahBedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2021, 22:21:05Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAçıklık getireyimOzkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yıllar evvel olan bir vergi idi nedeni de eserler kopyalanıyor bir fon olacak oradan yerli eser sahiplerine pay verelim mantığında ithal eden yada üreten den alınan idi vatandaş pek hissetmiyordu ona cihaza eklendiği için mesela fotokopi mekinasın da bu vergi vardı yada ses kayıt cihazında filan daha sonra bu geçen sene cep telefonundan da kopya içerik devaö ediyor diye ona da soktular
Aynı trt bandrol nasıl öncesen tv de idi sonra telefonlar meşhur olunca cep telefonlarına 90 larda koydular yetmedi pc lere eklediler sonra yine yetmedi internet e giriyor trt yi oradan izler diye daha da artırdılar aynı o misal
Eskiden mesela fm yada uyudu alıcısı olmayan diz üstünde yoktu trt yada pc aldın tv kartında sadece bandrol ücreti vardı tv kartsız kasa da yoktu sonra ne oldu olsun olmasın eklendi olanlara da yüzde yükseltildi filan bu kültür bakanlığı da işte neymiş ben korsan mp3 indirirmisim korsan kitap okurmusum diye yazarları sanatçıları koruyorum diye vergi ye telefonu da ortak etti maalesef - 24-02-2021, 22:35:30Üyeliği durduruldumaşallah 1,96 mb. bari 1,99 yapsalardı.WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle