• 06-01-2021, 16:47:15
    #19
    Üç günde öyle ciddi bir düşüş olmaz sanıyorum.
  • 06-01-2021, 16:51:58
    #20
    Gold üye
    Düşmesi içinde düşmemesi içinde sebepler var.
    Düşmemesinin en önemli sebebi dolar rezervlerinin doldurulması gerektiği dolayısıyla dolar alması gerekiyor merkez mankasının
    diğer sebepte düşerse ithalat artar ki şekil 1a siz
    Dolayısıyla bu 2 sebepten dolayı düşmesi engellenecek aslında yön daha aşağılara bakıyor yani.
  • 06-01-2021, 16:54:31
    #21
    İki tarafı ballı değnek
  • 06-01-2021, 18:51:29
    #22
    Faiz beklentisi sürdüğü ve bu seviyede devam ettiği sürece 6.70 e kadar düşer. Ondan sonra rezervler artırılmaya başlanır.
    İç piyasa öldüğü için kredi dağıtılması adına faizlerin düşürülmesi gerekecek , aynı döngü tekrar yaşanacak ve Türk Lirası değersizleşip dolar 9-10 TL olacak.
    Şuan bu pozitif ayrışmayı sağlayan tek şey Faiz piyasanın faiz beklentisi karşılandığı sürece düşüş sürer.
  • 07-01-2021, 00:07:30
    #23
    Ülkenin toparlanması için doların artması gerekiyor. İthalatı azaltıp yerli üretime geçilmesi lazım. Ama seçim odaklı ekonomi olduğu için faizlerle kuru baskılamaya çalışıyorlar.
  • 07-01-2021, 03:41:32
    #24
    Düşecek ama zamanla, 5.50 lere kadar çekilebilir.
    Türkiye şartları, üretilmleri,rezervleri vs herşey 5.50 için uyumlu.
    7.50,8 TL şişirilmiş rakamlar.
    YTD
  • 07-01-2021, 03:44:20
    #25
    Düşmesi için sebep yok, üretim mi yapıyoruz da dolar düşsün
    • ClaxMan
    ClaxMan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.