• 06-01-2021, 16:36:52
    #10
    Biden'a bağlı. Oradaki gelişmelere ve ülkemize olan yaklaşımına.
    Gönül ister ki 1 dolar 1 TL olsun..
  • 06-01-2021, 16:37:07
    #11
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 güne düşmez ama ülkeye baya yatırımcı geldi 1-2 aya 6.5 a düşer diye düşünüyorum
    bence doların düşüsünde exxen in faydası oldu
  • 06-01-2021, 16:37:43
    #12
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biden'a bağlı. Oradaki gelişmelere ve ülkemize olan yaklaşımına.
    Gönül ister ki 1 dolar 1 TL olsun..
    Öyle olsa themeforest'te ölsem çıkmam
  • 06-01-2021, 16:37:51
    #13
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence doların düşüsünde exxen in faydası oldu
    0.0000001 kuruş falan olabilir
  • 06-01-2021, 16:38:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman temayı şimdi almalımıyım hocam



    İnsan istediğini alabilir olmalıdır. Yaşamanın amacı nedir ? İstediğinizi yapamadıktan sonra Mezardaki ölü bizden daha rahat
  • 06-01-2021, 16:38:55
    #15
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.0000001 kuruş falan olabilir
    o fazla bile 0.0000000000000000000000000000001 kuruş zorlasan anca şaka bir yana bence etksi oldu
  • 06-01-2021, 16:39:08
    #16
    ...
  • 06-01-2021, 16:40:25
    #17
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...
    ben sattım evdekiler geri yükselir diye bütün paralarını dolara bastılarr
  • 06-01-2021, 16:46:53
    #18
    dolarda düzeltme devam ediyor, yabancı fonlar ülkeden ayrılmaya karar verene kadar da yükselmez. arka planda ne anlaşmalar yapıldı ve güvenceler verildi, bilmiyoruz.

    yeni fonlar gelirse düşmeye devam eder, fonları takip etmek ve ona göre hareket etmek lazım.