• 28-10-2008, 21:50:22
    #1
    ---YouTube - Ataturk is funny![/url] aşağıdaki video bir ******** Tarafından yapılmıştır tepki için you tube üyelerinin mesaj yazmasını rica ederim
  • 28-10-2008, 22:02:55
    #2
    yazmaya gerek yok rapor edelim..
  • 28-10-2008, 22:05:08
    #3
    ne zaman açıldı youtube ?
  • 28-10-2008, 22:06:20
    #4
    Flag!

    Hatırlarsanız yunanlılar Türk bayrağını yere sermişti fakat Atamız yunan bayrağını sermemişti. Atatürk çok büyük ve milli değerlere saygılı biriydi. Adamları yaptığı çok büyük ş...lik ve ayıptır. Atamızın 1 milyonda 1i bile olamazlar.
  • 28-10-2008, 22:08:43
    #5
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman açıldı youtube ?
    https://www.r10.net/haberler-guncelle...siz-giris.html
    böyle giriliyor en hızlı,kullanan kişiler diğerleri de o işlemi yapmış zannediyor
  • 28-10-2008, 22:10:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu O.çocuklarını bulucaksın bacılarıyla analarıyla dalga geçiceksin...
  • 28-10-2008, 22:11:05
    #7
    Yorum yapıp konunun popülerliğini artırmayın boşuna,şerefsizler işte.Ülkesi birleşse 1 Atatürk'ün tırnağı etmez.
  • 28-10-2008, 22:14:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapıp konunun popülerliğini artırmayın boşuna,şerefsizler işte.Ülkesi birleşse 1 Atatürk'ün tırnağı etmez.
    Onların ülkesimi varki bu toprakta yaşıyorlar çoğu. Yüzümüze gelince biz Türk'lerle kardeşiz diyorlar ondan sonra bu şerefsizliği yapıyorlar..
  • 28-10-2008, 22:17:40
    #9
    evet bende rapor ettim...