• 16-10-2006, 02:26:33
    #19
    üyelik sözleşmesi bi işe yaramıyo sonuçta sen sorumlusun gine videolardan
    otoparkda girerken çalınan eşyalardan sorumlu değiiliz yazar ama çalınırsa bal gibi alırsın masraflarını
    boş ver zaten yarım milyon dolar verip reklam yapacağına bu davalar sayesinde adını daha çok duyuruyo kaybetsede zararı olmaz
  • 16-10-2006, 02:33:32
    #20
    goog amcanın işine gelir...Sonuçta ona pek birşey olmaz.
  • 16-10-2006, 08:48:05
    #21
    şimdi google para verse bukadar reklam yapamazdı
    herkese tazminatını ödese reklam parasından daha az tutar
    ayrıca google enayi değil adamlar herşeyin bi tedbirini almışlardır
  • 16-10-2006, 13:24:09
    #22
    Misafir
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi google para verse bukadar reklam yapamazdı
    herkese tazminatını ödese reklam parasından daha az tutar
    ayrıca google enayi değil adamlar herşeyin bi tedbirini almışlardır
    neden google enayi değil diyosun ki

    her insan hata yapabilir bu doğal birşey
  • 16-10-2006, 16:59:44
    #23
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden google enayi değil diyosun ki
    her insan hata yapabilir bu doğal birşey
    zeynel hoja iyide google insan değilki hata yapsın :d
    doğru diyon her insan hata yapar ama google çok büyük bir şirket
    bir sürü avukatları danışmanları beyin takımları var
    hepsinin ortak kararı dolayısı ile hata yapmış olma ihtimalleri sıfıra yakın
  • 16-10-2006, 17:59:08
    #24
    Misafir
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi google para verse bukadar reklam yapamazdı
    herkese tazminatını ödese reklam parasından daha az tutar
    ayrıca google enayi değil adamlar herşeyin bi tedbirini almışlardır
    bencede öyle büyük bir firma olan google yaşa yatmaz...
  • 16-10-2006, 18:01:45
    #25
    googleye hiiiiiç bişi olmaz
  • 16-10-2006, 18:11:23
    #26
    Google Amca Ellerinden Öper =)))))))
  • 16-10-2006, 18:23:58
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google gibi SEO'su genis bir sirket, planlamadan bir is yapmaz, yapsa dahi borsa hisedarlari buna izin vermez,

    Turkiyedeki gibi bu isler A.B.D'de kolay degil