• 26-09-2005, 11:02:08
    #1
    Temel bir gün avrupaya gider.
    Temel'in kötü bir aliskanligida vardir, sürekli içki içer.
    Birgun bir bara girip barmenden üç bira ister ve hepsini içer.
    Üç-bes defa böyle yapinca barmen merak eder ve sorar;
    -'Niye hep üç tane bira içiyorsunuz?
    Temel cevap verir;
    -'Ben, Dursun ve Hamdi bizler üçüzüz. Hepimiz dünyanin farkli
    yerlerindeyiz.
    Hepimizde bara girdigimizde birbirimizin yerine bira içeriz, öteki iki
    birayi o yüzden içiyorum' der.
    Yine günlerden bir gün Temel bara gelir ve iki
    bira ister, barmen verir.
    Temel biralari içtikten sonra tam kalkarken barmen sorar;
    'Allah rahmet eylesin efendim, kardesinizin biri öldü heralde? '
    deyince
    Temel cevap verir;
    -'Hayir ben içkiyi biraktim da..'
  • 26-09-2005, 11:09:00
    #2
    45T
    Üyeliği durduruldu
    hahah süper
  • 26-09-2005, 11:20:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ooow manyak olmush
  • 26-09-2005, 11:57:10
    #4
    Misafir
    walla iyiydi sabah sabah
  • 26-09-2005, 13:06:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bunu biliyordum ama yine koptum
  • 26-09-2005, 13:36:16
    #6
    Misafir
    üst üste 2 fıkra
    bari bi fıkra sitesine gireyimde bende bakayım
  • 26-09-2005, 13:40:10
    #7
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    üst üste 2 fıkra
    bari bi fıkra sitesine gireyimde bende bakayım
    ÜSt üste 2 fıkra mı? Eğer 2.cisinden kastın Eğitim sistemiyse o fıkra diil kardeş.
  • 26-09-2005, 14:09:27
    #8
    Misafir
    Guajira adlı üyeden alıntı:
    ÜSt üste 2 fıkra mı? Eğer 2.cisinden kastın Eğitim sistemiyse o fıkra diil kardeş.
    https://www.r10.net/showthread.php?t=2143
  • 26-09-2005, 16:15:13
    #9
    Senden hemen önceki mesajı yazdıktan sonra aklıma gelmişti Sorry.