Ankara'da Deprem... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ankara'da Deprem...
17
●
527
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Ankara'da Deprem...
1
2
25-08-2019, 22:07:10
#1
uykusuzyazar
25-08-2019, 22:10:24
#2
efendiefendi
Direk hisettirdi..
25-08-2019, 22:10:37
#3
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun Ankara
25-08-2019, 22:11:56
#4
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2km bayağı yakın umarım maddi manevi kayıp yoktur
25-08-2019, 22:12:54
#5
autorun1212
Ben yine hiç bir şey hissetmedim Yer Sincan ...
25-08-2019, 22:19:41
#6
NurolKurt
biraz sallandı ama maddi yada manevi hasara yol açacak kadar büyük bir sallantı değildi arkadaşlar
25-08-2019, 22:20:40
#7
uykusuzyazar
2 km derinlik çok yakın olduğu için derece yüksek gibi hissedildi. Umarız herhangi bir kayıp yoktur.
25-08-2019, 22:20:26
#8
denizarkann11
Keçiören hissetti
25-08-2019, 22:21:54
#9
mrburun
Ben yenimallledeyim ama hiç hissetmedim bana baya uzaktı heralde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler