• 09-08-2019, 14:09:24
    #1
    Kamudaki işçiler zammı beğenmedi eylem kararı aldı.

    Türk-İş koordinasyon kurulu, 2019-2020 toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşma sağlanamaması üzerine eylem kararı aldı.

    BAYRAMDAN SONRA EYLEM VAR
    Türk-İş Başkanı Ergün Atalay bayramdan sonraki Perşembe günü sabah tüm işçilerin katılımıyla işyerlerinde basın açıklaması yapacaklarını söyledi.

    Ertesi gün işçiler öğle yemeği yemeyecek. Pazartesi günü de sendika temsilcileri Ankara Güvenpark’ta buluşacak.
  • 09-08-2019, 14:09:49
    #2
    sendika dediğin böyle olur.
  • 09-08-2019, 14:10:12
    #3
    Birilerinin yürek yemişler sözünü duyar gibiyim😊
  • 09-08-2019, 14:14:30
    #4
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birilerinin yürek yemişler sözünü duyar gibiyim😊
    Aynen bende ilk haberi okuyunca düşündüm.
  • 09-08-2019, 14:19:25
    #5
    Borç gırtlağa dayanınca yürek de yenir.
  • 09-08-2019, 14:23:48
    #6
    Ulan isci eyleminde bile isci yemek yemiyor. Zaten yedigi 2 ogun yemek la.

    Ne sacma bi dunya
  • 09-08-2019, 14:36:34
    #7
    Yarın birinin cebine 3 kuruş sıkıştırırlar eylem falan biter.
  • 09-08-2019, 16:06:49
    #8
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendika dediğin böyle olur.

    Sendika (Türk iş) dediğin böyle mi olur 90'lardaki Zonguldak Maden İşçileri yürüyüşünü bilir misiniz hocam?