• 27-05-2019, 21:29:10
    #1
    Sezon Finali hayırlı olsun. < ••• >

  • 27-05-2019, 21:29:42
    #2
    yine herkesi öldürüp diriltecekler
  • 27-05-2019, 21:31:23
    #3
    Baymıştı, insanların davranışları, hal ve hareketleri tuhaflaşmıştı bu tarz diziler yüzünden iyi oldu bu sezon molası
  • 27-05-2019, 21:34:47
    #4
    O değil de eşkıya dünyaya hükümdar olmazda her sezon finalinde hızırın vurulmasına çok sinir oluyorum.

    Ayrıca söz dizisinin de finali bir teröristin timi bitirmesi de hiç iyi düşünülemez o yönetmen de tepki alacak 😊

    Not; konu ile alakasız ama işte dayanamadım 😊
  • 27-05-2019, 21:42:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ooo o zaman zEngin erkek fakir kız sevgili aldatma dizileri hosgdin iyiki dizi izlemiyorum
  • 27-05-2019, 21:52:21
    #6
    Cukurun eski tadi yok
  • 27-05-2019, 23:20:50
    #7
    Bu kültüre böyle diziler Harcanan zamana yazık.....
  • 27-05-2019, 23:22:03
    #8
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kültüre böyle diziler Harcanan zamana yazık.....
    Açın o zaman öpüşme sahneleri izlemeye devam edin.
  • 27-05-2019, 23:52:19
    #9
    Saçmaladılar iyice yav.