• 22-09-2005, 19:36:16
    #1
    Adamlar artik aşmiş para kazanmasak ne olurki ?

    http://www.microsoft.com/turkiye/win...eplacement.asp
  • 22-09-2005, 19:39:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ohooo çoktan başlattı microsoft bunu gazetelere çarşaf çarşaf ilan verdi hatta tartışma bile çıktı ''İspiyonculuğa sürüklüyor'' diye Türkiye'de işe yaramadı kampanyası sanırsam diğer ülkeler meçhul..
  • 22-09-2005, 19:42:35
    #3
    Walla faturam olsa yollardim. Ama google sağolsun ordan gelen para ile bir longhorn alabilirim
  • 22-09-2005, 19:48:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aldığın yerden o lisansın 100lerce katı parayı geri almak için başlatılmış şerefsizce bir kampanya.
  • 23-09-2005, 00:21:15
    #5
    Abi longhorn manyak yaa bizim burda yerde satiyorlar ama korkuyom almaya
  • 23-09-2005, 12:28:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abi adamlar resmen, bizim resmi ispiyoncumuz olun diyorlar