Microsoft'dan Haberleeeeerrr - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsoft'dan Haberleeeeerrr
5
●
638
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Microsoft'dan Haberleeeeerrr
22-09-2005, 19:36:16
#1
cRueL
Adamlar artik aşmiş para kazanmasak ne olurki ?
http://www.microsoft.com/turkiye/win...eplacement.asp
22-09-2005, 19:39:42
#2
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
ohooo çoktan başlattı microsoft bunu gazetelere çarşaf çarşaf ilan verdi hatta tartışma bile çıktı ''İspiyonculuğa sürüklüyor'' diye Türkiye'de işe yaramadı kampanyası sanırsam diğer ülkeler meçhul..
22-09-2005, 19:42:35
#3
cRueL
Walla faturam olsa yollardim. Ama google sağolsun ordan gelen para ile bir longhorn alabilirim
22-09-2005, 19:48:47
#4
trextra
Üyeliği durduruldu
Aldığın yerden o lisansın 100lerce katı parayı geri almak için başlatılmış şerefsizce bir kampanya.
23-09-2005, 00:21:15
#5
cRueL
Abi longhorn manyak yaa bizim burda yerde satiyorlar ama korkuyom almaya
23-09-2005, 12:28:59
#6
drstranger
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
abi adamlar resmen, bizim resmi ispiyoncumuz olun diyorlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler