• 12-03-2019, 17:55:31
    #1
    Rekabet Kurumu, Google'ın hakim durumunu kötüye kullandığı gerekçesiyle soruşturma açtı.

    Google'ın genel arama hizmetleri pazarındaki hakim durumunu kötüye kullanarak kendi yerel arama hizmetini rakiplerini dışlayacak şekilde öne çıkardığı iddiasını içeren başvuru üzerine yürütülen önaraştırma Rekabet Kurulunca karara bağlandı.
    Önaraştırmada elde edilen bilgi, belge ve yapılan tespitleri 21.02.2019 tarihli toplantısında müzakere eden Rekabet Kurulu, bulguları ciddi ve yeterli bularak; 4054 sayılı Kanun'un 6. maddesini ihlal edip etmediklerinin tespitine yönelik olarak;
    Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti.,
    Google International LLC,
    Google LLC,
    Google Ireland Limited,
    Alphabet Inc.
    hakkında soruşturma açılmasına, 19-08/94-M sayı ile karar verdi.
  • 12-03-2019, 17:58:21
    #2
    Daha önce başka ülkelerde de yüklü cezalar aldı ama aynı şekilde işleyişine devam etti birde avukat ordularıyla davaları senelerce uzatma gibi üstün yeteneklerini sergiledi. Zaten cezayı alsa da o süreçte onlarca kat fazlasını kazanacak bu sebepten çok rahat tavrı net googlenin bu konuda
  • 12-03-2019, 17:58:56
    #3
    Nereye kapanıyor
  • 12-03-2019, 17:59:55
    #4
    facebook twitter kapatsınlar bu sosyal medya yüzünden insanlar google arama yapmaz oldu site sahipleri olarak perişan olduk
  • 12-03-2019, 18:00:09
    #5
    Yine müthiş(?) bir proje sunulmuşsa kırmızı plakalılara, mümkün.
  • 12-03-2019, 18:00:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bana asıl amaç yani nin önünü açmak gibi geldi.
  • 12-03-2019, 18:00:34
    #7
    Kapansa aslında süper olacak hea
  • 12-03-2019, 18:00:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Google kullananlara vergi geliyor galiba
  • 12-03-2019, 18:00:52
    #9
    Google'a her hafta bu tarz soruşturmalar açılıyor ne kapanması ?